Erica Reveals The Baby's Gender & Safire Takes A Tumble 😱 Love & Hip Hop Atlanta

Erica reasons with Safaree about his reaction to the new baby, and fills him in on whether they're having a boy or a girl!



Paramount+ is here! Stream all your favorites shows now on Paramount+. Try it FREE at bit.ly/3qyOeOf

More from Love & Hip Hop:
Official Website: www.vh1.com/shows/love-and-hip...
Like Love & Hip Hop on Facebook: loveandhiphop
Follow Love & Hip Hop on Instagram : loveandhiphop
Follow Love & Hip Hop on Twitter: loveandhiphop

жүктөп алуу

Көрүүлөр
712,421

Жорумдар

  • This guy sucks!! Not Daddy material.

    Cat CCat C7 саат мурун
  • She deserves so much better

    Jennifer DimancescoJennifer Dimancesco9 саат мурун
  • Safari gmfu w/ bbg

    Kourtney BrownKourtney Brown10 саат мурун
  • he a piece of shii

    Tiana LantonTiana Lanton16 саат мурун
  • I feel bad for Erica no women really deserves this.

    Ms. MeekaMs. Meeka20 саат мурун
  • Ok this all cute but where tf is ercias oldest son

    Key AllenKey AllenКүн мурун
  • Y tf how tf she fall n they ain't c tht lol well let me stop babies b doing off the wall shit randomly bro

    Key AllenKey AllenКүн мурун
  • Tht little baby got his head matter fact his whole face

    Key AllenKey AllenКүн мурун
  • OMG - he is so immature. Disgusting.

    Melissa M - Naturealizta.beautyMelissa M - Naturealizta.beautyКүн мурун
  • Y everybody mad kids do fall it happens lmfao stupz it’s funny once she’s ok df

    kennisha Parriskennisha ParrisКүн мурун
  • Did he say he needed to sleep!?!?!? Women literally r on their deathbed tryna give birth, it's long hrs of pain and war on ur body even after. Wtf u mean YOU needed sleep!?

    LizMarie QuinnLizMarie QuinnКүн мурун
  • Safire has a face only a mom could love .

    Susan ThomasSusan ThomasКүн мурун
  • I can't believe safaree stood there laughing while his child lay on the floor crying smh erica gotta be struggling

    jermeshajermeshaКүн мурун
  • Watching this fucken clown pisses me off. The way he treats her and speaks to her shows no respect. I’d be ashamed to be this clowns mom.

    Alejandra GilAlejandra Gil2 күн мурун
  • She doesn't like her dad as much as mom

    Day 1Day 12 күн мурун
    • AMEN! At first I thought I was reading too much into it. But I do notice that her body language and reactions are much brighter towards her mom. You are absolutely right.

      morena1022morena1022Күн мурун
  • Safari , what is ur problem my guy ?

    Raven AlfordRaven Alford2 күн мурун
  • safaree acts like a 14 year old who just passed puberty lastnight.

    Yoe MorenoYoe Moreno3 күн мурун
  • Awesome

    Marilyn MccallMarilyn Mccall3 күн мурун
  • So adorable

    Marilyn MccallMarilyn Mccall3 күн мурун
  • Beautiful

    Marilyn MccallMarilyn Mccall3 күн мурун
  • Erica get out while you can

    The one and only LyanaThe one and only Lyana4 күн мурун
  • I am so sorry but I was dying when the baby fell. I was like which one a y'all bitches tip the baby over. lol rotf dwl

    How you feel?How you feel?4 күн мурун
  • im with an island man also he two is the Safeway like safari

    KeyonahKeyonah4 күн мурун
  • hes such a narcissist its disgusting

    Rocio MunozRocio Munoz5 күн мурун
  • Safaree’s treatment of his family upsets my soul.

    Paul CookPaul Cook5 күн мурун
  • erixa very disresoect to here man, and you xan't want a boy or girl it has nothing to do with either parents.

    Ruth greenRuth green5 күн мурун
  • You have A LOT of karma that’s owed to you Mrs Erica! You deserve EVERY bit of it too!

    BobbieBobbie6 күн мурун
  • I never seen a man who doesn't react when a child falls safari in my language it means someone travelling and I believe his brains aren't there they must have travelled somewhere on a trip 🙋‍♀️😒

    Agaba DocusAgaba Docus6 күн мурун
  • All the name calling. Whew!

    Shatonvee Still Standing!Shatonvee Still Standing!6 күн мурун
  • His delayed reaction for his child falling is scary

    Lorna PositiveSpaceLorna PositiveSpace6 күн мурун
  • I am so aggravated looking at Erica. She was such a beautiful girl. What the hell did she done do.

    whiteheart68whiteheart686 күн мурун
  • That man tripping please take a counselor

    Lil PhantomLil Phantom7 күн мурун
  • Wait safareee said he had postpartum. Oh hellll nooooo 😂. Kirk must be enjoying himself cos you takin his spot for most hated.

    Your Favourite Sceptic💋xYour Favourite Sceptic💋x7 күн мурун
  • He is a punk ass immature BOY! He is not a man and she should fkn run with those kids!!!!

    Estella MitchellEstella Mitchell7 күн мурун
  • He is a punk ass immature BOY! He is not a man and she should fkn run with those kids!!!!

    Estella MitchellEstella Mitchell7 күн мурун
  • I felt that 🥴 & on national tv she picks up the guitar 1st 🎸 and than the baby 🤕 you can't make this ish up 🤦🏻‍♀️

    Brazilxraina LorenzoBrazilxraina Lorenzo7 күн мурун
  • These females gotta stop messin up their beauty with those damn fillers and big veneers.

    Tange McLemoreTange McLemore8 күн мурун
  • Selfishness at it's finest. I wish you nothing but the best Erica! You have shown your adaptability as a parent. HE laughed at his child hurting themselves and not comforting them 😔 expresses you his level of selfishness.

    Dee ChentoufDee Chentouf8 күн мурун
  • Even if he laughed he should’ve picked her up he just fucking stated it’s marble fucking floor and she had a guitar on her fucking arm like what!? He needs to get it together cuz lol girls look to dad for protection if they can’t provide that lil girls become lost. Good job Erica your an amazing mother

    jasmine brownjasmine brown8 күн мурун
  • Safaree is NOT good of a father as we see 👀 he didnt even rush and pick up his own daughter when she fell & hurt herself just standing there lookin so Surprised 😳 i feel sorry for u Erica Mena she need sum good outside of Love & HipHop💯

    Outcold FellaOutcold Fella8 күн мурун
  • the thing is the dude does need to step up and I also feel as if he should have never been a father from how he portrays himself because if your gonna blame the baby for doing something and get upset about it even though the baby is doing a baby thing. also how he talked about himself and needing this and that even though now he needs to be revolving around the baby NOT HIMSELF and needs to support his wife. AND DONT GET ME STARTED ON HOW HE PUTS VALUE ON THE GENDER OF THE BABY, LIKE HOW HE SAID HE IS GONNA GET FUSTRATED IF ITS A

    Zehrah Al AsaadiZehrah Al Asaadi8 күн мурун
  • He said that baby needs to find out that there is pain in life . Wooooooooooooooow .

    Denise ThomasDenise Thomas9 күн мурун
  • He is such a douche

    Kahja TraylorKahja Traylor9 күн мурун
  • 😩🙄😱😱😱😱😱😱safaree is wrong WOW I SEE A DIVORCE

    Simply JuliaSimply Julia9 күн мурун
  • Safree is really free balling out in these streets with the 🎥 on him !! We watched him chased Erica on 2 different reality tv shows . Poor” Erica “… Safree is for the STREETS… 😂

    Fiifii's WorldFiifii's World9 күн мурун
  • It’s his culture. In mine, men think this is what women do. This is ur job so why bitch. They see their moms do it without complaining

    Abeaut TootTootAbeaut TootToot9 күн мурун
  • Girl I’m sorry if you knew he’s immature and isn’t even there for the first baby why would u decide to open up your legs again and think he’ll be there for the second, you can’t force a man to be something he doesn’t want to be like yes he was everything for you in the beginning and changed but leave girl show your babies that you can do it alone and learn to be truly happy on your own instead of relying on him thinking he’d change when he doesn’t want to, Erica you’re beautiful and Deserve better for you and your kids. 🙏🏻

    Alyssa CalderillaAlyssa Calderilla9 күн мурун
  • Am not bashing him for laughing am a mom and once I see my baby isn't hurt I laugh

    Brittany ThomasBrittany Thomas9 күн мурун
  • Lol nicki minaj probably watches these and say thank God I bit the bullet.

    Stephanie ColomaStephanie Coloma9 күн мурун
  • Meek Mills bring the goons Safaree is up to his antics again This n***a need a wake up call

    Thomas KifleiesusThomas Kifleiesus9 күн мурун
  • what was funny you stupid i know she's not hurt but you react and dont react like a old man there

    alina bargagnaalina bargagna9 күн мурун
  • He ain't shit and will never be . Ladies open your eyes .

    Sailor MoonSailor Moon9 күн мурун
  • He doesn't want a child or family he wants himself and money from love and hip hop.

    Life TV Life TV 10 күн мурун
  • But to see him get his son and he’s still a bunch of shit loooooool ahhh boy!

    Mane BabesMane Babes10 күн мурун
  • Why is she with him he is so disconnected with reality .

    Suzie GSuzie G10 күн мурун
  • Nothing like watching a train wreck happening In slow motion

    T180 LIFESTYLET180 LIFESTYLE10 күн мурун
  • That baby looks like mom and dad. Kids fall. Life has humbled Erica. Her husband is a whole mess

    Nicole RoyaltyNicole Royalty10 күн мурун
  • remember when erica was the craziest person on this show? lol

    Jay WoodJay Wood10 күн мурун
  • Funny?! She was hurt 😢

    Crystal MastersCrystal Masters10 күн мурун
  • 3:10 to 3:13 when the baby runs up to him he kinda like brushes her off and never picked her up 🤔 very disturbing ‼️

    Star NicoleStar Nicole10 күн мурун
  • A boy can’t raise a boy😅 I hope he doesn’t turn out like his father🤦🏽‍♀️

    V VendettaV Vendetta11 күн мурун
  • Did he just laugh at the baby falling and hurting herself? Why didn’t he pick her up? Erica shouldn’t be bending down like that as far along as she is.

    Shavonne HolmesShavonne Holmes11 күн мурун
  • Safire is her mom’s twin.

    Shavonne HolmesShavonne Holmes11 күн мурун
  • boy that baby girl can die from falling, her head was at damages are heads up and you were laughing

    Jaqueline RosalesJaqueline Rosales11 күн мурун
  • “She needs to know that their in life” wow 😢

    Bright DreamersBright Dreamers11 күн мурун
  • Omg Omg this made me SICK. I literally lost all respect for safaree! I hate him as much as I hate future….pick your child up!! Why are you laughing?? You were tired ???? Are you kidding me wow my mouth literally on the floor.

    Tonian ClarkeTonian Clarke12 күн мурун
  • How she gone get mad they was having a convo I ain't gonna lie I woulda bugged out but that's me poor baby lol

    Nathan LocklearNathan Locklear12 күн мурун
  • Can't believe he's from my country 🙄

    Lee247Lee24712 күн мурун
  • Safarre... “you look pregnant but yet you look small’ hmmm 🤔 Safaree needs help.

    Florence OpokuFlorence Opoku12 күн мурун
  • Not he just laughed & watched when the baby fell …

    Bestie Filmz !Bestie Filmz !12 күн мурун
  • You can't be that angry you still having kiss by him. It's a two way street . I mean you knew how treated the first pregnancy! Now you would expect growth from your significant other, but let's be realistic you also know who he was before...

    Renoda CockrelRenoda Cockrel12 күн мурун
  • Jamaican men only love Jamaican women ..n that's that

    Playboy St.villePlayboy St.ville12 күн мурун
  • Ugh!!! He reminds me of my ex. So glad I left before it was too late. He was so manipulative. He showed his good side and was playful, but behind closed doors he was useless and put all the work on me. I'm not saying Safaree is like this, but he does too much that reminds me of that horrible man. And I'm not holding him fully accountable because I was in such a bad space at that time that my dumb ass ignored the signs. So I was basically a piece of shit too.

    Chastity PittmanChastity Pittman13 күн мурун
  • she really went with the most wackiest dude on the show

    Josh RJosh R13 күн мурун
  • Saf! Do YOU NOT recognize you have been surrounded by Queens for a reason? Stop being an entitled pussy boy and wake up the reality that your place is to be a King to women. You have a heart. Use it. What's holding you back from your crown in the Kingdom while you believe you hold the crown of the world?

    ReneeRenee13 күн мурун
  • Everything was kool until she started cursing at him thats when i was like wow, like i just seen another new side that ive never seen from her and that scary to me i still think she a nice person just has a split personality if i may say.

    Jose LuisJose Luis13 күн мурун
  • Completely worthless guy

    Holi DolliHoli Dolli14 күн мурун
  • Momma, so sorry , you can do it better alone . He has no instinct.

    Marcela RojasMarcela Rojas14 күн мурун
  • She didn’t hurt herself when she fell, he had the right reaction don’t react there was no blood she wasn’t even crying she was grizzling get a grip I’m sure if she had really hurt he would of been right there ffs 🤦‍♀️

    Its MeIts Me14 күн мурун
  • I'mma keep it buck with y'all shit was kinda funny but these things happen when u touchin shit u ain't supposed to be touchin. So take it with a grain of salt

    Bryce TrueAlphaCoyoteBryce TrueAlphaCoyote14 күн мурун
  • Shes soo unhappy but stuck in that relationship

    Brittany EspinozaBrittany Espinoza15 күн мурун
  • Your child fall an you think that funny come on she only a baby

    desiree Jonesdesiree Jones15 күн мурун
  • He is the typical narcissistic abuser! And I feel so bad for Erica. I hope she has the strength to leave!

    Jazze' DivyneJazze' Divyne15 күн мурун
  • He’s selfish she should not be apologizing at all!

    90's princess90's princess15 күн мурун
  • I am Jamaican man and I am utterly disgusted by Safaree

    James FrancisJames Francis15 күн мурун
  • Did he just say he had post partum?! 🤣🤣

    Erica TaylorErica Taylor15 күн мурун
  • He's a Lil boy his dame self...talking about learning real men already ready and prepare theirselves....something wrong with dude !!!!!! That baby hurt herself.

    Jasmine MurrayJasmine Murray15 күн мурун
  • erica is too good for this man.

    AlleyAlley16 күн мурун
  • This woman is so unappreciated, i'm not sure why she is even staying with him. He is so immature, while she is a whole woman with beauty and brain. There's no connection of any kind between these two

    milachyc88milachyc8816 күн мурун
  • Why is erica dealing with Safaree attitude, he is not good for her

    Joey DiamondJoey Diamond16 күн мурун
  • The baby fell ...he laughed. Sickening

    Sid wSid w16 күн мурун
  • Is he a Gemini? Talking about he had postpartum 😅

    Sid wSid w16 күн мурун
  • Saferee still "finding himself" but soon gonna find himself divorced and paying alimony...

    Mario Lamar MajorMario Lamar Major16 күн мурун
  • You know it's not even funny that she picked him

    Torie DavisTorie Davis16 күн мурун
  • My man is a straight corn.how in the world ur baby gets gurt and u laugh, erica 🏃‍♀️

    Angela FigueroaAngela Figueroa16 күн мурун
  • That's why you should get to know someone before u say I do and have kids.

    Jevonna WalkerJevonna Walker17 күн мурун
  • Safaree is a disgusting human being. And y’all saying that people laugh when their child falls...WHO TF LAUGHS IF A CHILD FALLS?! I bet if a kid busses their head open you would laugh too, huh? 🤦🏽‍♀️

    Black BunnyBlack Bunny17 күн мурун
  • Did he just laugh at the baby.....

    Katrina MclendonKatrina Mclendon17 күн мурун
  • Problem is the women know who they are dealing with and yet still have a baby by him. He’s immature and the video alone shows he ain’t shit. Pick up the guitar rather than the child. I hope she stop having kids by him because the way this is headed she will be yet another single mother.

    Atiyah WhiteAtiyah White17 күн мурун